"You are Amazing just da way u are"

Thursday, 6 September 2012

M I S S U

Posted by My Opal at 00:54
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

Total Pageviews

About Me

My photo
My Opal
Aku tetap Aku . Saya adalah Opal
View my complete profile

chào mừng

chào mừng

Search This Blog

Popular Posts

  • Hiv Test Pra Perkahwinan Di KKM seksyen 7 Shah Alam Selangor
    Hai Hai   Hai   Assalamualaikum Selamat HARI RAYA KE 3!!! Di sebabkan saya asal dari Kashmier maka kami beraya di Shah Alam sahaja(...
  • Bridesmaid Ku
    Assalamualaikum Di sebabkan esok kerja selama 3 miggu 2 ari cuti! Hari ini insyaAllah akan ku update pasal wedding ku Tak kira la ta...
  • SKY Trek 2013
    HAI HAI HAI Assalamualaikum Blog ini di tujukan kepada J yg jauh di Johannesburg tu... Miss uuuuu Bismillah Sedeh lah pasal Mesir ...
  • Melukis ? Meeting
    H ai...Assalamualaikum... Semalam meeting... Hehe,,, Kebiasaan sy akan melukis,,suka melukis.. Kalau bab belajau, Membaca pun ala ala.....
  • Cara Mengeluarkan Tahi Hidung Bayi (New Born)
    Assalamualaikum Sementara tunggu husben balik surau sempat berblogger hahahahahah Kepada Mummy mumy yang baru macam sy..sebab seriau tr...
  • Amazing...Hopefully
    Hopefully.......:))) -XOXO-OPAL
  • I'M BACK :))
    Selamat pagi…dan Assalamuailakum S elamat Berpuasa kepada semua umat ISLAM dan bersyukur kita mempunyai nafas...
  • Poise Organic Wellness Studio Highly RECOMMENDED
    Hey Sebelum nak cerita pasal Spa ni.........nk cerita saya dapat interview Bank lain.......tak nak cakap sebab ada akak office rajin bukak...
  • RUN LOLA RUN
    Bismillah Assalamualaikum Sedeh je pasal MH370 Nagis jugak pagi tadi tgok keluarga mangsa Pija cakap I CEWEK..memang pun Takot pula...
  • Di Sebalik S.E.S.U.A.T.U itu...
    A ssalamualaikum H ari ni nk Islamic sikit.. Haha tp mestila ade cite cikgu or Abg mraz Sikit sikit cite cikgu .. sikit sikit cite a...

Followers

Blog Archive

  • ►  2015 (3)
    • ►  October (3)
  • ►  2014 (18)
    • ►  December (4)
    • ►  November (1)
    • ►  October (2)
    • ►  September (1)
    • ►  July (2)
    • ►  May (1)
    • ►  March (3)
    • ►  February (1)
    • ►  January (3)
  • ►  2013 (46)
    • ►  December (2)
    • ►  November (1)
    • ►  October (2)
    • ►  August (2)
    • ►  July (2)
    • ►  June (7)
    • ►  May (8)
    • ►  April (4)
    • ►  March (9)
    • ►  February (4)
    • ►  January (5)
  • ▼  2012 (96)
    • ►  December (3)
    • ►  November (4)
    • ►  October (2)
    • ▼  September (24)
      • WiSh Me
      • Beautiful Thought by Lord Buddha
      • We might be best friends one year, pretty goo...
      •  Assalamualaikum...lama tak update,,bukan ap...
      • dear....:-)
      • stronger
      • Pagi yang Indah
      • Saya Kaki B.A.N.G.K.U
      • STRESS
      • i'm Give Up
      • Darah KU AB
      • Senyuman Seindah suria...
      • Emo...adikku emo..balik pasang lagu ni kuat2..gado...
      • Judika – Aku Yang Tersakiti Pernahkah kau merasa J...
      • PercAya Tak?
      • Kita ini semuanya sama
      • Oh Noooo
      • OmNomNomNOM
      • M I S S U
      • Today
      • DI SEBALIK SESUATU, ADA HIKMAHNYA..
      • Adolf Hitler...
      • Korean drama...LAalalalalala~
      • hadapi dengan senyuman
    • ►  August (43)
    • ►  July (20)
  • ►  2011 (1)
    • ►  May (1)
Bydurifarhana. Awesome Inc. theme. Powered by Blogger.