Wednesday 12 February 2014

F.L.O.R.A CINTA Andai ada Jodoh KITA

Hai

Assalamualaikum

Sekarang ni kan..asek tengok cerita ArianaRose.

Suka Bangat ngn Keith Foo

Tapi kan...Bukan nak cerita pasal ni..

Masa joging2 teringat lagu ni

Flora Cinta, Ingat dulu zaman2 gilakan Abang Mraz selalu nyanyi lagu ni

SEKARANG?

DAH TAK DAH. ABANG MRAZ pun dah masuk TV3.

Aceceh..Macam segan je nanti nak jumpa retis

JUMPA KE?MEMANG TAK LA




Lirik Flora Cinta - Min Malik
Benarkah ini ujian lagi
Berombak cuma rasa gundah
Dari sanubari

Tidak percaya pada sengketa
Bisa merubah perjalanan
Yang baru bermula

Biarkan... mendung berarak lesu
Rintik menjadi rindu padamu

( korus )
Setelah hujan pun berhenti
Flora cintaku pun bersemi
Menjadi pepohon tegak merimbun
Bayang kasihmu oh !...

Sempadan cinta pun terbuka
Flora cintaku pun berbunga
Menjadi haruman wangian cinta
Selama-lama...

Andai ada jodoh kita
Tak akan ke mana-mana

Pastikan sempurna harapan bersama

Sempadan kasih bertemu sudah
Takkan merubah perjalanan yang baru bermula
Biarkan mendung berarak lesu
Rintik menjadi rindu padamu ( 2X )


so memang kan..kalau ada JODOH tak kemana...Kalau betol ...memang betol la lagu untuk seseorang. Future Hubby.Kalau betol.memang pusing 360 ' pun jumpa balik

Pastu kan..Dugaan mestilah ada,.Bila dah Tuhan bagi HAti tu,,dia tarik balik pun senang,.Dah tarik.pastu DiA dating balik,.PASTU mula la confuse.

KAN

KAN


Tapi JZ cakap.Boleh nak jumpa.sebelom kahwen.Dah kawen jangan ingat orang lain sudah,.jangan jadi isteri curang tau.

Jangan nak "aku sayaang dia,tp aku cintakan orang lain''

So enough is enough K!


SEKARANG NI LAGU HAFIZ LA GLAMER..I yang buat.kejap I kejap saya.

Lirik nya oleh BAIDURI...hish pakai nama saya kene royalty.Nama Hidayah hidayah la,,,SEbok nak LY DAN BAIDURI.hihihhihiihh






Lagu Bahagiamu Deritaku - Hafiz
Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu

Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mahu lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku trima
Semakin ku sakit, semakin kau bahgia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu

Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku trima
Semakin ku sakit, semakin kau bahgia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu

Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu

Rasa macam amer nyanyi untuk I je..hahaha so perasan, Dia dah lupa dah akak kesayangannya dulu


macam bosan je.........takpe...saje nak tunggu cerita korea

sementara tidak ada class ni...

da..........


xoxo-opal






















4 comments:

j z . z said...

Haih ahkak..

bahagiamu derita ai lagu mana pulak.

hukhuk.

:)

Pondok Usang said...
This comment has been removed by the author.
Pondok Usang said...

Gelora melanda di dalam hidupku
Dapatkah kucari tenang
Awan kelabu menutup cahaya
Masa kurasa sinarannya

Sampai bilakah aku menahan tangisan
Yang berlubuk dalam jiwa
Namun ku mampu tersenyum
Pada isi alam
Dan padamu, yang mengcewakan
Tiap harapan hatiku
Kini membeku dan kau pun membisu

Gelora melanda didalam hidupku
Dapatkah kucari tenang
Hilang di jiwa
Wajahmu sering kujumpa
Serasa beratnya
Jiwa tertekan

Serasakan ingin ku bertanya
Padamu takdir yang lama di sana
Mengapakah aku diperlakukan
Dengan beban cinta yang kecewa

Relalah aku menerimanya
Kutahu esok tiada serupa
Moga ada rahsia kekecewaanku
Bagai penawar ketenangan

Dalam hidupku berilah sinar
Beraraklah awan yang kelabu
Tidak salahmu
Yang menghancurkan
Dan demi Tuhan Yang Esa
Bahgialah dikau

My Opal said...

hihi baru bace,,,tak buat lagu mcm gitu